VACANCES A RIUMAR!!! DELTA DE L’EBRE

EL DELTA ENS VA ENAMORAR!!!

Aquest any hem anat a fer unes vacancetes per les terres del Delta de l’Ebre, vam fer moltes activitats per la zona i ens va encantar el territori i la seva gent!, ens van tractar molt bé a tots els llocs on vam anar, ganes de tornar-hi!

RIUMAR casa nostra per cinc dies! mercat, paella, calçotada i mona!

Vam navegar fins a la desembocadura del  riu Ebre amb el mar… xulissim!!!

Dies de relax i nits de BARÇA!!!

CALÇOTADA OCUPA

El passat divendres dia 15 vam decidir aprofitar el solet que feia per celebrar la tradicional calçotada Ocupa. Tots vam participar de la feina amb la preparació del dinar i vam poder gaudir d’un dia genial!

Festa Hawaiana!!!

Festa Hawaiana pel fi de curs 2017-2018 del centre Ocupacional. L’últim dia ha estat un dia genial, ple de sorpresses, de disfresses, Manualitats, Photocall, Còctels saludables, escala en hi fi i sobre tot ple d’emocions……
Una bona fideuà pel dinar de germanor, feta pels nois del SOI i per acabar Música i ball.
Moltes gràcies a tots….. Bon estiu i fins el curs que ve!!!!

Excursions!!

El centre ocupacional no va parar amb tot el curs, de fer excursions, us deixem un recull de fotos d’alguns llocs on van gaudir dels paisatges i l’entorn. Basturs caminant als Estanys Càrstics, també van visitar les formatgeries de la mateixa població.
La ruta del coll de l´Oli una excursió caminant per senders de la Vall Fosca, Van poder dinar a la Pobleta de Bellveí i per la tarda una remulladeta al riu de la mateixa població i passejada amb gelat inclòs per la població de Senterada.
L´Estany de Sallente per agafar el telefèric que ens portar fins a l´Estany Gento. Allà vam inici la ruta caminant per l´antic traçat del Carrilet, van descobrir l´espectacular capçalera de la Vall Fosca. Esperant noves excursions pel curs vinent….

Trobada Ocupacional!!!

El passat 31 de maig, vam participar a la trobada ocupacional d’Equinoteràpia a Cal Graells. Unes 80 persones de 7 centres de la comarca de Lleida. Van poder gaudit de les proves mentres interactuavem amb els cavalls, diferents jocs i del dinar de germanor amb tots els centres participants. Ens ho vam passar molt bé.

HÀBITS SALUDABLES!

Tot un èxit la campanya d’hàbits i vida saludable que s’està portant a terme des de fa un mes al centre ocupacional. A les 11 del mati per esmorzar fem: els dilluns i dijous fruita, dimarts i divendres sucs naturals. Forma part de les iniciatives que estem promovem des de l’area de salut. Valorem molt positivament.